onsdag !

då var det onsdag ! onsdagarna är som skönast när det är kväll. då har halva veckan gått, och det börjas vankas helg :) alltid lika härligt :)

har jobbat idag som vanligt. fick 1 i bonus idag. bättre än ingen.
så jäkla svårt o trögt projekt vi sitter på nu..vill bara att det ska bli klart nu så man får köra något annat.
det värsta är ju att vi började med detta igår.. så det tar minst en vecka skulle jag tro, innan vi blir färdiga.

vi åt korvstroganoff för ett litet tag sedan, och nu håller vi på att tvätta.
eller jag tvättar, markus ska som vanligt se på hockey vm ! finland ska spela kvartsfinal nu snart mot usa.
jag kan inte annat än att hoppas på att finland ska vinna..skulle jag göra annat så vet jag en som blir grinig.
men imorgon lär vi hejja fram sverige, åtminstone jag..markus lär inte hejja på sverige.

har två maskiner tvätt kvar nu, ska bli skönt när den är avklarad.
underkläderna är ju värst att tvätta, så jäklans drygt att stå o hänga varenda trosa o strumpa !

emma min lilla hjärtevän har bestämt sig för att säga upp från gina tricot o sin tjänst som butikschef i norge också, och ska förmodligen söka lite jobb här i sverige.
vart någonstans vet jag inte riktigt, och det vet nog inte hon heller än :)
men det skulle vara så himla roligt om hon kunde flytta hem till sverige och vara här ett tag. åtminstone så hon är hemma över sommaren ! det skulle vara guld !
hon har ju trots allt bott o jobbat i norge i två år nu..så det är på tiden att hon kommer hem nu tycker jag :)
så emma, pallra dig hemåt nu ! gärna idag :) jag saknar dig !

snart är det dags att springa ner o hämta tvätten igen..är det någonting vi måste köpa så är det galgar, vi har så otroligt dåligt med galgar. och varenda gång vi tvättar så säger jag alltid att: vi måååste köpa galgar.
haha, tror ni att jag gör det då :) nejnej ! det blir bortglömt som allt annat !

ska återgå till sysslorna nu !
sköt om er !
KISS !

camilla, om du läser det här så tycker jag vi ska ses nu när du är hemma :)
det var så himla länge sedan sist nu !
vi får höras !
imorgon btw så kan jag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt

2009-05-06 @ 22:59:48
Postat av: Camilla

Hejsan tjejen :)

Självklart läser ja din blogg :)

Ja det är klart vi ska ses, men åker till Gävle idag och vidare till stockholm imorgon och blir borta tills tisdag nästa vecka.

Men hur ser torsdag nästa vecka ut för dig?

Skicka ett mess om du har mitt nummer kvar, annars kan du ju svara på facebook så håller ja utkik där :)

Ha det bra !

Kram

2009-05-07 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0