måndag, en riktigt bra måndag !


jag är så glad idag !
idag på morgonen tog jag tag i en sak som jag får reda på längre fram i tiden.
det enda jag kan göra är att hoppas på det bästa !
som det känns nu så känns det bra, och jag är väldigt förhoppningsfull.

ni mina närmsta vänner kommer så småningom få reda på vad det är.
idag är det inte alls många som vet, eftersom det är så oklart ännu.
håll tummarna för mig bara ! för det här är något jag verkligen vill.

jobbet idag har gått bra !
hade möte med ulrika, min chef idag.
efter sommaren så får jag fast anställning och blir som det ser ut nu projektledare för danmark.
det ser jag fram emot enormt mycket. få börja ta lite mer ansvar osv.
nu går det verkligen bara framåt och jag kan inte göra annat än att hänga med o bara vara glad.
att vara glad är iallafall något jag är bra på :)

sen får jag inte glömma att det är kortvecka heller :)
jobbar bara till o med onsdag, sen så är det ledigt ! långledigt ! fy tusan vad skönt !
så på onsdag blir det grillning med peter o fia ! det kommer bli mys !
blir säkert en hel del minnen från thailand som kommer på tal :) hihi ! jag längtar till onsdag !

nu ska jag åka hem till mamma o pappa !
har lite o prata med mamma om :)
sen så ska jag gosa med molly också ! saknar henne nu faktiskt..
helt sjukt vad den hunden betyder för mig..hon o gundi är helt oslagbara !
snart så är det 1 år sedan vi var tvungna att avliva gundi..det gör fortfarande ont i mig när jag tänker på det.
jag tänker på henne väldigt ofta också..ibland är det jobbigt o ibland är det bara en massa fina minnen.

hoppas ni får en fin kväll !
jag ska fortsätta vara glad, så ska jag somna med ett leende på läpparna också :)

tack mamma o pappa för allt ni gör för mig !
tack markus för att du finns för mig !
tack fia o emma för att ni två är helt enastående och för att ni är ni !


Kommentarer
Postat av: terris

håller mina tummar hårt vännen, lycka till! :)

2009-05-18 @ 23:03:17
Postat av: Anonym

kan liksom inte ens tänka mej vad det är heller :)

nyyfiken!

miss you to. alldeles för dåliga på att höra av oss till varandra :(

2009-05-18 @ 23:30:36
URL: http://trillskan.blogg.se/
Postat av: ``Maria´´

Du är otroligt fin! :)

2009-06-08 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0