fredag !

idag är det fredag ! en ledig sådan :) hur skönt som helst !
igår så tog vi det bara lugnt, markus hade match igår kväll. så jag o henrik markus lillebror åkte in till gävle för att se på matchen. dem vann matchen med 1-0 och det va ju sjukt bra ! tror dem ligger bra till i serien nu faktiskt.
har ju bara förlorat en match. på söndag är det match igen, denna gången hemma på norra, så den ska jag se :)

ikväll ska vi hem till sanna, på lite grillpartaj ! vi ska dock inte grilla för markus har träning så vi kommer dit lite senare.
men det gör inget :) vi kommer få trevligt ändå :) ska ladda kameran också, så kan jag ta några bilder :)
har hemskt dåligt med nya kort nu faktiskt...

sen imorgon så är vi hembjudna till martin o jossan på grillat :) det kommer bli kanontrevligt det med !
gud vilken härlig helg ! bara en massa umgänge med goa människor !

nu ska jag ställa mig i blöt, sen så ska jag sminka mig lite.
hoppas ni får en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0