torsdag !


jobbdagen har gått bra ! alltid lika roligt att ringa till alla goa o även griniga människor där ute :)
för det mesta är alla trevlig och vill ställa upp o svara på lite frågor ! men det finns även dem som är riiiiktigt bittra.
fast dem är ju inte värd att lägga energi på, utan man ringer nästa och hoppas på en trevligare människa i andra änden då istället !
klarade även målet idag också, 3 stycken intervjuer över. så bonus bonus idag också ! kanon !

jag o markus har nyss lagat o ätit mat, idag blev det korvstroganoff o ris ! gött !
tänkte att jag skulle ta mig en lite promenad till storgatan o lägga mig i solariumet, men skippar det för har tvättid om en liten stund.

imorgon är det firmafest ! det ska bli riktigt skoj ! emma kommer även hem imorgon, och henne får jag träffa på lördag !det ser jag fram emot väääldigt mycket ! lillgumman !

imorgon efter jobbet lär jag skynda mig hem, måste första hämta ut mina skor som pappa lämnat in på omklackning åt mig idag, tack pappa du är bäst ! sen lär jag hem och göra mig iordning för att sedan åka in till gävle igen :)
markus har jour, så han både skjutsar och hämtar mig !
vid 7 tiden ska vi vara på jobbet, så har ganska bra med tid på mig ändå.

jag vill så gärna att det ska bli vår nu !
så man kan pallra sig ut ur det lilla ide man just nu ligger i. kunna börja tänka o planera för sommaren !
men det står nog inte på förrän solen börjar visa sig mer, och det blir alt varmare o varmare.
tänk bara att få kunna ta av sig vinterjackan o plocka fram något tunnare. nuuuu vill jag ha vår o sommar !

nu ska jag plocka lite med det som skall tvättas !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Tack Linda :)

2009-03-12 @ 20:37:51
Postat av: Nanni

jag vill också ha vår och sommar nu!!! :-( här uppe har vi metervis med snö åt alla håll och kanter än! SUCK! puss!

2009-03-13 @ 15:02:47
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0