söndag !

då var det söndag idag, och imorgon är det en ny vecka. en heeeel arbetsvecka till nästa helg :(
känns alltid så tungt på söndagar tycker jag. men veckorna rullar ju på rätt bra så snart så är det
helg igen !
imorgon behöver jag inte ha någon matlåda med mig heller, för jag blir bjuden på lunch. jag o 3 till på jobbet.

jag o markus har precis ätit en supergod tacopaj som vi gjort iordning tillsammans.
samt en stoor god sallad till :) mycket gott.

gårdagen bjöd ju på fest o utgång. det var riktigt skoj och det var faktiskt mycket folk ute :)
jag är helnöjd med kvällen :) drack faktiskt alldeles lagomt, så idag mår jag kanon :)
lite seg är jag väl, men absolut inte så jag störs av det :)

igår kom jag på en sak också, som jag aldrig har sett förut.
har alltid varit emot det, men igår såg jag verkligen att det klickar.
jag hoppas så innerligt nu på att det blir som jag vill :)

imorgon åker emma hem till norge igen, det kommer bli tråkigt.
mitt lilla hjärtegryn som jag tycker så mycket om.
hon har ju ett stort ansvar i norge eftersom hon är butikschef för en utav gina tricot butikerna , men nu tycker jag faktiskt att hon kan flytta hem igen ! det är dags för det nu !
så flytta hem nu emma :)

nu blir det lite slapp framför tv:n tillsammans med den jag tycker mest om utav allt i hela världen :)
världens finaste älskling !
jag älskar dig markus !

ha en kjempegod kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0