måndag !

idag har jag jobbat som vanligt. var hemskt trött imorse när klockan ringde, och ville inte gärna gå upp.
men plikten kallade så upp gick jag :) duschade som vanligt och gjorde sedan frukost, åt mig o markus. han ligger alltid kvar o sover när jag duschar o sen väcker jag honom lagomt till frukosten :)

idag efter jobbet åkte jag o markus till jugasvägen och tvättade bilen.
både in och utvändigt ! nu är den en pärla igen :)
det är så himla skönt när bilen är tvättad riktigt ordentligt, men ack så tråkigt det är när den blir skitig lika fort, iallafall på ustidan. invändigt klarar den sig ett bra tag, men sen så blir det dammigt :(
man lär ju sköta en bil också, och våran är riktigt fräsch !
fast jag vill ha en ny bil nu..vill inte ha en kombi nå mer.
vill ha en ny liten fin bil, gärna en audi S3, dem är så hiiiimla snygga ! vill ha en orange, men dem är så jäkla dyr !
aja, ska tjata lite på markus så kanske det blir en ny bil snart, dock kanske inte en S3:a. vi får se :)

nu tittar jag på färjan som började igen idag.
senare så blir det ballar av stål :P det är så sjukt bra !

imorgon är det jobb igen, även sista dagen på mars månad !
sen går vi in i april ! gött !

kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0