måndag !

idag fick jag utbildning på ett nytt projekt, eftersom det jag satt på innan blev färdigt, samt att jag fick börja ringa i det nya produktionssystemet ! det var till en början väldigt svårt o krångligt. iallafall om man ska jämföra med det jag satt i innan.
men som tur är så kommer jag nog få ringa i det andra också, eftersom att vissa projekt ligger i det systemet.
och det är ju i det systemet mina älsklingsprojekt ligger i :)
dagens har iallafall gått bra. tycker synd om sabina bara som har fått besvara alla mina frågor om det nya systemet. gud så jag måste ha tjatat ut henne. men hon är ju så tålmodig, så jag tror att det gick bra :) kommer säkerligen ha frågor imorgon också. och vi sitter just nu i ett ensamt rum hon och jag. så hon är min räddare i nöden hela tiden :)
skönt är det också att sitta bara två stycken, det blir en sådan lugn miljö och det är enkelt att kunna prestera.
annars kan det vara rätt hög nivå, och man får lätt huvudvärk innan dagens slut.

till mat idag så blev det fiskpannetter med potatismos ! är ju så enkelt att knåpa ihop det.
mosen går ju snabbt, behöver bara koka vatten sen i med pulvret, och pannetterna gör jag i ugnen, så dem sköter sig ju själva tills dem blir färdig. en enkel men faktiskt väldigt god middag :)

för övrigt så mår jag bra. jag o markus har en del planer som vi hoppas på går igenom.
vad det är får ni veta senare. är lite hemligt fortfarande ! förhoppningsvis så kan jag dela med mig utav det senare i veckan.
det hänger på mig så att säga. men man ska ju våga också.

jag vet att det förekommer en hel del skitsnack. inte från min sida, och inte heller sktisnack om mig.
men jag hör det pratas om det ena och det andra. och jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig.
jag vill inte på några sätt bli inblandad, då jag tycker om den här personen väldigt mycket.
men samtidigt så är det ju denna person det snackas om, och jag vet om det..är jag dum då som håller tyst och inte säger något till denna person det berör.
skulle jag säga något så kanske jag kommer i konflikt med de andra. och det vill jag ju inte heller såklart, eftersom jag gillar dem också.
kanske är det bästa ändå att stå på sin egen kant och inte lägga sig i från något håll.
jag tror det blir bäst så. men det är jobbigt att vara kluven.

nu ska jag ladda upp lite bilder från helgen samt också från firmafesten :)
lägger upp dem i ett annat inlägg.

ha en bra kväll vänner !



Kommentarer
Postat av: Nanni

hade det varit så att någon pratade om en vän till mig så hade jag inte tvekat att säga något, om det däremot var en bekant, så skulle jag stå på egen kant och inte lägga mig i, som du skrev.



Är detta en god vän till dig? som den snackas om? så tycker inte jag att du ska tolerera det. eller så kan du säga till dom andra, dom som snackar, att dom inte ska prata skit så att du hör..



RESPEKT! ;-)



puss!

2009-03-24 @ 11:58:29
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0