lördag !


igår kom jossan o martin hem till oss på lite mat ! vi hade en riktigt trevlig kväll, med lite vin och väldigt god mat som markus hade tillagat. han kan verkligen laga mat min skrutt !
vi såg även på bilderna från thailand, och nu kan jag väl faktiskt säga att jag längtar tillbaka.

vid halv tolv i dag kom mamma o pappa o hämtade mig, för då var det dags för ännu en skidtur. 2,5km blev det idag.
skönt. tränade även lite här hemma sen när jag kom hem.
har ju inga hantlar, så får ta markus oöppnade spritflaskor som hantlar, haha ! det går ju det också faktiskt.

idag ringde emma, vi pratade lite om allt o ingenting. och nästa helg kommer hon hem ! det ska bli kanonskoj !
hon blir hemma i närmare två veckor. det är bra !

vad som sker härnäst denna lördag är faktiskt oklart. ingenting planerat, förutom att markus har match på eftermiddagen. kanske blir en promenad dit för mig, vet inte riktigt än.
kvällen är oplanerad. blir väl till att umgås, tänker jag !
imorgon är det iallafall en fri dag från träning. sen på måndag blir det skidor igen.

bjuder på lite bilder, observera att jag ska inom kort ska byta gardiner i köket. 


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0