london baby !


jag ska visst till london i sommar :) riktigt skoj ska det bli !
michael jacksson har ju sina sista konserter där, och markus henrik victor o stina har fått tag på 4 biljetter till riktigt bra pris, så dem ska gå o se den allra sista konserten han gör.
jag ska inte gå på o se, eftersom victor bara fick tag på 4 stycken. han hade sådan tur, han anmälde intresse och blev uttagen utav 16miljoner andra som också lämnat intresse om att få en kod till billiga biljetter.
så 4 biljetter fick han !
jag är så glad för markus skull, för han är veeeerkligen ett sjukt stort fan av michael jacksson, och nu äntligen ska han få se honom :) på den allra sista konserten han gör, snacka om att det måste vara drag då !
mig gör det ingenting att inte jag får se, för jag är inte lika intresserad som dem andra 4 :)
snällt av victor också o fråga om markus o henkan vill följa med !
så i sommar åker vi till london för några dagar ! helt okej faktiskt :)

jag håller för övrigt på att bli sjuk, känner mig inge pigg alls.
tungt huvud och seg i kroppen. känns som att febern är på väg.
men jag ska hålla ut, har varken tid eller lust till att vara sjuk !

nu ska jag ta mig en varm dusch, sen krya ner i soffan med gofisen :)

synd att han inte ser ut såhär nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0