gårdagen blev kanon !

idag mår jag nog som jag förtjänar, är riktigt sliten !
det börjar väl bli bättre nu, men usch vad dålig jag var i morse. trodde jag skulle spy där ett tag.
riktigt roligt var det iallafall ! god mat och alldeles för goda öl o cider.
kommer några bilder sen när jag lagt in dem på datorn.
markus kom o hämtade mig vid 1 tiden. jag hade ingen lust att gå ut, och tur var väl att jag inte gjorde det, för då
hade jag ju garanterat druckit mer.

ikväll ska vi hem till robin, äta mat där och kolla på melodifestivalen med robin, louise, jimmy o mickis.
tror iallafall att dem ska vara med.
för mig blir det inga alkoholhaltiga drycker, och inte för markus heller eftersom han har jour.
cola ska jag dricka, och det ska bli götta :)

igår när jag kom till festen så skulle jag hjälpa ulla (min chef) att öppna vin, tetra pack.
jag bröt av nageln riktigt ordentligt, började blöda gjorde jag också.
så den har jag ont i idag. tumnageln var det. ajaj !

nu ska jag lägga mig i soffan o vila.
vill att magonten ska försvinna.

på återseende !

Kommentarer
Postat av: Nanni

åh hoppas att ni får roligt! hälsa från mig och Helena! puss!

2009-03-14 @ 17:28:32
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0