firmafest !

nu nalkas det firmafest ! det ska bli riktigt skoj och jag ser fram emot kvällen grymt mycket !
har ju missat de två andra fester som varit pga av att jag haft annat inplanerat, och en gång skulle jag till fjällen, men blev sjuk istället, så då missade jag både festen och fjällen. otur !
men idag är jag laddad och taggad ! har börjat druckit lite nu, så man är igång lite när man kommer :)
vid 7 ska vi vara där, så ska jag mig iordning det sista nu, sen så skjutsar markus mig vid halv 7.

dagen i övrigt har varit bra, har faktiskt inget att klaga på !
har så sjukt kul på jobbet om dagarna så jag tror inte jag gör annat än o skrattar :)
ibland kommer man in på så sjuka diskussioner med dem man pratar med, så idag brast jag helt ärligt ut i ett asgarv !
kan ju försöka dela med mig av det, men tror inte det kommer låta lika roligt som faktiskt var..

jag ställer en fråga som lyder såhär:
(observera att mitt frågetecken inte fungerar på detta tangentbord)

jag- har ni några industriugnar på företaget, frågetecken.
han- va, vad sa du, frågetecken.
jag- tar frågan igen.
han- hmm, vad menar du, industriungar, frågetecken.
(jag håller såklart med. fast jag menar industriugnar, och han tror att jag menar praktikanter.)
han- neee, vi har inga praktikanter..
jag- börjar asvgarva och förklarar att jag sa industriugnar..

tänk så fel man kan höra och vad roligt det kan bli istället :)
han trodde seriöst att frågan var om dem hade nå industriungar på företaget..jag mena, vilken hemsk fråga, hade frågat varit menad för det så hade den ju varit, har ni några praktikanter på företaget, frågetecken :)
vi dog nästan i skratt båda två, och det var bra mycket roligare än vad ni ska läsa er till nu.
man måste liksom uppleva det, tror jag :)

kan dela med mig av ett annat missförstånd imorgon, som är mycket roligare än detta :)
har inte tid att skriva mera nu, ska fixa det sista !

hoppas ni får en himla bra fredag, för det ska då minsann jag ha :) hoppas jag !

btw, imorgon får jag träffa mitt lilla gryn emma ! jag läääängtar så till det !

take care !

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0