3:e ölen..

är öppnad och fler ska det bli :)
tänkt vad gott det kan vara med öl egentligen !
har gjort mig iordning och väntar nu på att emma ska dyka upp, så vi kan börja på riktigt :)
är faktiskt väldigt taggad för en utgång idag, var ju ändå flera månader sedan jag var ut sist.
jag tror senaste gången jag gick ut var på juldagen. och det var då jag gjorde den värsta vurpan i hela mitt liv.
ramlade framlänges i trappan ner till garderoberna, slog upp framsidan på smalbenet så hemskt så jag egentligen hade behövt sy. det var väldigt djupt.
men full som man var så varken märkte eller kände jag att jag hade gjort mig så pass illa, förrän dagen efter.
uuusch vad jag avskyr dagarna "dagen efter".
det såret hade jag faktiskt stora problem med i thailand eftersom det inte hade läkt ihop så bra. och än idag har det inte läkt ihop riktigt.
det var ju ändå 3 månader sedan liksom. kommer ju få ett snygg ärr där sen, haha jovisst.
aja, det sjuka var att jag ramlade framåt i trappan, hade höga stövlar på mig, så att jag kunde göra mig så illa med ett sådant djupt sår trots att jag hade höga stövlar på mig och ramlade framåt..finns ens den chansen, jag förstår inte.
nu börjar det iallafall bli bot på det..men att jag alltid ska lyckas. undrar vad jag lyckas/ställer till det med idag.
ska nog börja tänka på hur mycket jag dricker, för alltid händer det något.
men inte idag, idag ska jag vara lugn !

om det är någon mer som ska ut ikväll så hojta till :)
ha en fin kväll godingar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0