torsdag !

dåså mina vänner så är det numera midsommarledigt ! gud så himla skönt !
trodde aldrig att dagen skulle ta slut :) men det gjorde den :)

markus spelar match ikväll, eller rättare sagt den börjar om en halvtimme !
jag ska dit o kolla, och efter matchen så åker vi hem till boänge !
spenderar kvällen där, innan vi åker hem för att sova o ladda inför morgondagen som kommer bestå av en massa lek o god dryck !

jobbar även måndag o tisdag nästa vecka, sen så går jag på semester fram till i början av augusti.

gud vilket baby år det varit iår, hur många som helst som fått barn o ännu fler som ska få barn :)
ingen kan bli gladare än jag, för jag älskar verkligen barn !
nu när jag blir ledig o får lediga dagar så ska jag hälsa på jeanette, andreas o barnen ofta :)
busa lite med malin o oskar, det ska bli grymt roligt !

nu ska jag göra mig iordning, sen så ska jag gå o se på matchen på norra ip :)
uppdaterar kanske lite imorgon med någon fin midsommarbild på oss :)

ibland kan man inte låta bli att glädjas åt andra :)
jag längtar, tro det eller ej..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0