tisdag !

inte vilken tisdag som helst :) utan denna tisdag var den sista dagen på jobbet ! nu väntar sommar o sol på mig tills i augusti då vi drar igång igen :)
jag är så glad o det ska bli så himla gött att vara ledig ! synd bara att inte markus har ledigt nu, men han får det snart.
om 3 veckor :) känns som en lång tid, men bara att bita i det sura äpplet..

imorgon ska jag träffa elena som är på besök här hemma :) hon bor ju numera i västerås !
så det ska bli skoj att träffa henne.
vi har båda ärenden att uträtta på stan, så efter vi fxat det så blir det nog en fika på stan i solen :)

ska hem till boänge en sväng imorgon förmiddag också, hälsa på pappa o molly lite.
bara dem hemma, mamma jobbar ju..

imorgon fyller markus år, så jag ska upp i ottan och göra en god frukost åt honom :)
present får han när han kommer hem sen :) jag tror han kommer bli superglad !
finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar honom, han är så himla mycket för mig..
min livskamrat :) nu lät jag som en gammal tant ;P haha !

nu ska jag fortsätta se på fotbollen, sverige-serbien !
ha det toppen vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0