tisdag !

visst är det väl så såhär man säger..bättre sent än aldrig :)

hej vänner :)
dagarna rullar på som vanligt, jobb var eviga dag känns det som :) tur är ju att dagarna går fort :)

helgen som har varit har erbjudit en massa roligheter :)
först ut har vi fredagen, då var student för lillebror !
var även ledig hela dagen så det var skönt, det blev en rätt hektisk dag.
vid halv 12 var vi i stadsparken för att kolla när dem gjorde sina uppträdanden, vissa bättre än andra :)
jag minns att våran klass sjöng "huvud, axlar, knä och tå, knä och tå" samt att vi gjorde rörelser till, haha !
efter det så åkte vi iallafall hem till boänge o fikade smörgåstårta samt vanlig tårta :)
väntade även in jimmy som var ute o åkte traktor med vagn med klassen.
jimmy fick supermycket fint, och jag tror han var helnjöd faktiskt :) mest pengar fick han, men det är ju kanon det med.
iallafall för honom som fick en resa till turkiet i studentpresent av mamma o pappa :) utav mig o markus fick han femhundra svenska kronor inväxlade i turkisk valuta :) lite småroligt faktiskt, då han inte kan göra av med pengarna här hemma liksom :) jimmy o jag är rätt lika när det gäller att spara pengar, lika värdelös båda två. och marie är superduktig !

         
världens bästa syskon !
jag älskar er !





på kvällen blev det fest som följdes av utgång.
det var smockat av folk, eller folk o folk..en massa studenter såklart :)
jimmy blev totalt nedsupen utav våran kusin robin :) så vid 1 snåret hade vakterna sagt åt jimmy att det var dags att gå hem för han vinglade så mycket :P haha, precis såsom en sista studentkväll ska vara :)



i lördags så tog vi det bara lugnt..jag var hem till emma en sväng på kvällskvisten och drack någon öl o cider med henne innan hon skulle vidare till fia.
emma skulle gå ut, men jag var inte det minsta sugen på det.
kände för att vakna upp pigg o alert på söndagen, för är man ute o festar på lördagen så är man klen o trött på söndagen och ännu tröttare på måndagen..då det nalkas jobb. så jag hade ingen lust alls till att vara trött på måndagen, och inte förstöra söndagen heller för den delen :) så jag tog det lugnt med markus, vi spelade lite tv-spel innan vi vid 12 gick o lade oss och mös lite istället :)
behöver jag säga att jag älskar honom :) han är världsbäst !

igår och idag så har det bara blivit jobb..och nu återstår bara imorgon och torsdag !
sen så är det ledigt igen.
på midsommar blir vi som sagt ute i stugan, det ska bli så jäkla roligt !
en massa lekar med bästa familjen/släkten och en hel del god alkohol :)
vill ha midsommar nu !

nu har jag varit riktigt duktig med mycket text o några bilder :)
vi hörs om några år igen då ;P hihi !

sköt om er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0