lördag !

efter att ha somnat vid 4 så är vi äntligen uppe, eller åtminstone jag iallafall.
markus ligger fortfarande, och är lite klen idag tror jag. för ack så full han blev igår.
men roligt hade vi, riktigt himla roligt !
alldeles nyligen så dirigerade markus ner mig till mc donalds för att handla mat. så det gick jag o gjorde förstårs :)
allt för min prins :)

vi tog en hel del bilder också som jag ska ta o lägga upp nu, några av dem.
blev drygt hundra bilder, sjukt vad snabbt det går. men många bilder är ju bara skit också :) dem kan man ju lika gärna skrota :)

idag blir det bara lugnt, inge alkohol alls tror jag :) eller jag hoppas inte det iallafall.
ska plocka lite här hemma så fort jag är klar med detta inlägg.
sen så blir det nog soffan/sängen hela dagen :)



                   




så, det får räcka för idag :) nu ska jag gå o krypa ner bredvid älskling :)
kramis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0