tisdag !

idag har jag uträttat en hel del på stan.
bla varit till ungdomsmottagningen o fått nytt recept på p-piller, varit på lindex och handlat en ny bh samt provat lite skor..hittade dock inga. tänkte att jag skulle åka in till valbo imorgon o kolla lite där.

pratade med emma idag också, hon är i västerås hos sin pojkvän :)
fick även reda på att hon ska flytta dit o bo där tillsammans med honom.
det känns otroligt bra, för då är hon iallafall i sverige, vilket betyder att det är bra mycket enklare o kunna träffas o bra mycket billigare o prata i telefon med varandra :)
på torsdag ska emma följa med mig till sthlm ! det uppskattar jag otroligt mycket, för annars hade jag fått åka själv.
och jag ensam i sthlm..haha..hade inte blivit annat än katastrof.
tur att vi blir två o kan vara katastrofer ihop :)
behöver jag säga att jag har en av världens finaste vänner !

klockan 7 ska jag tvätta idag..ska tvätta upp en himla massa kläder tänkte jag.
markus ska umgås med hedda, dem skulle ut o vandra lite..haha !
fråga mig inte vart, för det vet jag inte.
men markus köpte en hel vandramundering igår som bestod av både skor o byxor..så jag gissar på att han vill prova o gå lite i dem nya skorna :)

nu ska jag se på tv4hundra där dem visar repriser varje dag från idol tjugohundraåtta.
vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Linda:D Jo men visst skulle jag kunna göra de:D Skicka över användarnamn å lösen till [email protected] så ska jag försöka sätta mig någon dag:) Kraam

2009-07-07 @ 20:11:39
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0