tisdag !


hej vänner !

idag var jag uppe med tuppen :) haha, inte riktigt men nästan. jag var iallafall upp innan tio.
var tvungen att ringa försäkringskassan o få lite klarhet i vissa saker. och jag hoppas verkligen att det ordnar sig.
annars vet jag inte riktigt hur det blir, eller hur jag får göra.

idag då..markus åkte alldeles nyss iväg med sin bror för att fiska.
jag har inga större planer alls för dagen. mer än att jag är sugen på att åka till ikea igen.
har lite fler grejer som jag behöver därifrån, som jag såklart kom på igår efter att vi kommit hem och fått ordning på det vi hade köpt då. men så är det ju, efterklok är och blir man ju alltid.

sen vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt.
blir säkert till att umgås lite med våra otroligt fina vänner :)

synd att lillasyster jobbar, för annars hade hon säkert vilja följt med till ikea. men hon jobbar till 3, och jag tror inte jag orkar vänta så länge.
men jag ska hem till boänge nu iallafall. med alla kläder som jag ska slänga. marie ska få gå igenom pappkassen o se om det är något hon vill ha innan jag slänger det. kanske mamma hittar något också :)
nu här på morgonkvisten så gick jag o markus igenom hela hans garderob också, och det var även en hel del som skulle slängas där mån tro :) skönt att man äntligen ser lite struktur o ordning i garderoberna samt byråerna.

ne, nu ska jag fara !
vi hörs senare !
kisss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0