tisdag !

tjena :)
gårdagen spenderades som sagt i sthlm och på gröna lund.
det enda som jag kan klaga på, om jag nu måste göra det..så var det att det var så himla mycket folk.
det tog hur lång tid som helst innan vi ens fick en parkering.
och det var köer till karusellerna o vice versa. jag hade inte kunna trott att det skulle vara sådär mycket folk en måndag.
men det var trevligt iallafall :)
jag åkte även den där nya karusellen..insane ! och det är nog bland det värsta jag gjort i hela mitt liv. det var inte det att den var läskig, utan den gjorde så himla ont ! den drog ju åt alla håll o kanter samtidigt som man hängde upp o ner, det gjorde riktigt ont i kroppen :( så den åkte vi endast en gång, och det räckte gott o väl :)

vi kom hem runt halv åtta tror jag...och gud så trött jag var då !
det blev lite mat o dusch sedan blev det godnatt till beck :)
sov till tio idag, markus var uppe före mig.
han ska ju till fjällen idag..eller han har redan åkt.
så himla tråkigt..jag saknar honom redan. markus min lilla gofis !
snart firar vi nio år tillsammans också :) gud så fort tiden går. tänk att nästa år så är det tio år :)
inga ord kan förklara den kärleken jag har till markus, han är världens finaste, och jag älskar honom så otroligt mycket.

för att jag ska slippa vara ensam hemma nu när han är borta så åker jag med mamma o pappa ut till stugan idag :)
det ska bli mysigt. hoppas vi hittar på något att göra bara :) jag tror dem skulle laga taket på veranden, det regnade tydligen in :) hihi !
så jag får väl leka med molly jag :)

kanske hinner slänga in ett till inlägg innan jag åker ut till stugan, tror vi skulle åka på eftermiddagen.
jag antar att det får visa sig :)

annars får ni ha det toppen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0