söndag !

halloj :)
igår så blev det fest :) vi var först hemma hos josse, bara en massa flickor :)
satt o pratade o drack en hel del alkohol ! riktigt trevligt hade vi och kvällen avslutades på lobby.
jag är faktiskt stolt över mig själv när det gäller mitt intag av alkoholhaltiga drycker. jag har förbättrat mig något enormt om jag ska jämföra med tidigare.
förr i tiden så blev jag alltid klapprak och kunde inte ens ta hand om mig själv egentligen..men nu är det helt annorlunda.
jag tror jag fick nog då på juldagen..när jag ramlade i trappan på lobby..slog i smalbenet så jag har världens fulaste ärr där nu..inte alls snyggt.
sen är det ju så att alla kan dricka för mycket ibland, det går ju inte att komma undan. men det ska inte behöva hända varje gång man är ute på galej.
hur som helst så var kvällen igår riktigt rolig !

hade ju problem med såret i thailand, så därför har jag ett plåstermärke kvar där än.
haha, inte så snyggt.



kvällen sista stopp blev på sibylla med markus, henrik, tomas, tina och christian.
sen så tog dem sällskap med oss hem innan dem vandrade vidare mot norrsätra.
såhär såg det ut innan dem gick vidare och vi gick hem..
riktigt dålig bild, men tror det var lyset som gjorde att det blev sådär tokigt.
fick inte till en enda bra bild.



imorgon så ska vi åka en sväng till sthlm. gå på gröna lund o på skansen.
det blir jag markus, jimmy, mickis o markus lillasyster maria.
marie (min lillasyster) o hennes pojkvän jonatan jobbar, så dem kan ej följa med.
så vi åker en annan dag med dem istället.
är så svårt att planera in en dag då alla kan, helt omöjligt rättare sagt.
så därför så fick det bli uppdelat :(
lite tråkigt, men det går det också.

nu sitter markus o jimmy o spelar halo.
jag o markus har varit på jugasvägen hela dagen idag.
vi har lekt o haft oss hela dagen, riktigt rolig dag har det varit.
spelat kubb, slagit lite golfbollar och bara busat !
henke var med han också :) haha !

hände en rolig sak idag också..
henke står med sin golfklubba o ska slå en tennisboll till markus..på något vänster så får han på värsta träffen (sneträffen) så den går rakt mot mig..jag står också med en golfklubba i handen så jag slänger iväg den och kastar mig åt sidan för att inte bli träffad av tennisbollen som verkligen susade förbi vid mitt öra.
jag ramlar omkull, in i husväggen och golfklubban som jag kastade träffar nästan markus :) haha !
det måste ha sett jätteroligt ut !
och gud vad vi skrattade efteråt..haha !

ne nu skriver jag bara en massa tramns :)
ska göra iordning lite popcorn till pojkarna nu tänkte jag !

ha det kanon !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0