onsdag kväll !


nu snart ska jag o markus sätta på den allra nyaste wallander filmen, som kom ut idag faktiskt. kuriren heter den :)
dem på hemmakväll sa att denna skulle vara bra mycket bättre än dem andra två nya. och det hoppas jag med, för jag somnade ju som sagt till den ena. hihi :)

imorgon klockan sju kommer markus föräldrar o hämtar oss.
då blir det till att åka ca sextio mil.
fy sjutton !
måste handla en hel del tidningar som jag kan fördriva tiden med.
eller nej, jag springer ner nu på maxi o köper mig en bok :)
smart lindis :) hihi !

såhär ungefär ser bilen ut som markus pappa förmodligen ska köpa;



sov gott inatt o ha det toppen!


Kommentarer
Postat av: terran

Det här klarar du galant fröken linda! :) Du är så stark så! :) KRamar

2009-07-23 @ 01:30:23
URL: http://tettebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0