onsdag, godmorgon !


godmorgon !
onsdag är det idag. det vill säga lill-lördag här hemma i sandviken. fast det där är nog olika runt om i sverige, jag vet att gävle har lill-lördag på torsdagar.  hur har ni det, vilken är eran lill-lördag dag ?
hur som helst så tror jag att vi ska på quizen idag på kharma, det ska bli väldigt roligt om det är så.
för då kommer det garanterat att komma upp en massa bilder här imorgon :)

idag kommer emma hem också. jag ska hämta henne inne i gävle på tågstationen vid klockan 13.
det ska bli roligt :) kommer bli konstigt att vara med henne nu när inte jag röker.
för hon röker ju och vi hittar eller hittade alltid anledningar till att få röka förut. och nu kommer hon få göra det själv :) hihi !
kommer bli lite konstigt. men jag ska då iallafall inte röka.

kan någon snälla lite själ där ute som läser min blogg förklara hur jag lägger upp videoklipp ?
jag vill så gärna lägga upp några klipp från thailand.

nu ska jag se klart på våra bästa år :)
hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0