onsdag !


vaknade för en stund sen :) har druckit upp min chokladsoppa :P som bara blir godare o godare för varje dag :)

markus ligger fortfarande o sussar, men ska väcka honom nu. eftersom det är så fint väder.
vi borde hitta på något roligt att göra idag, sola lite kanske :) o bada !
vi ska iallafall hem till jugas o planera inför morgondagen.

ska ut på en cykeltur också, ska dra med mig markus :)
måste utnyttja cykeln nu när det är fint väder.

vi hörs väl lite senare :)

- 7 hg, sen i måndags :) haha :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag tycker att de borde gå men ska ju iaf börja träna med Mallan på typ Friskis & svettis så de kommer nog göra mycket med tanke på att jag typ aldrig rör mig haha mer än när jag går till jobbet:P Men som sagt de återstår att se hur detta kommer gå men ska fasiken inte förlora:)



Åh du kämpar på med dina drycker:D De är ju bra att du tycker om dom mer å mer för de gjorde inte jag haha.



Många kramar:D

2009-07-22 @ 11:30:43
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0