onsdag !


jag sitter just nu o kollar på våra bästa år :) haha..att jag aldrig tröttnar säg..
ska om ett tag åka in till valbo med emma, gå där o strosa lite. jag behöver ju som sagt ett par nya skor.
så det ska jag leta efter.
imorgon åker ju jag o emma som sagt till sthlm över dagen. tåget går sex minuter över åtta imorgon bitti.
så ikväll lär jag gå o lägga mig i tid, så jag inte missar tåget. det vore förfärligt !

igår kväll kollade vi på minnesceremonin av michael jacksson. det var så fint, och gud vad rörd jag blev många gånger.
allra mest då när hans lilla dotter talade, tufflan !
usch, ingen ska behöva förlora en förälder i sådan ung ålder.
tyvärr så händer det..ganska ofta tycker jag det känns som.

nu ska jag göra mig iordning, sen så ska jag ringa emma.

ha en toppendag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0