måndag..en måndag..

som jag länge fasat över.
idag är den dag då jag går in i en ny fas här i livet kan man väl säga. och än så länge går det bra med att låta bli att äta annat än det jag får äta. vatten o någon soppa. det kommer bli jobbigt, men jag ska fasen klara det.
"hej mitt nya jag ! du är sååå välkommen ! "
 
igår kom markus hem från fjällen. och guud så härligt det var ! jag har saknat honom något enormt under den här veckan. men nu är han hemma, och jag kan pussa på honom hur mycket vill :)
kan lägga ut någon bild sen också från när dem var o vandra, vissa bilder är fantastiskt fina. fina vyer !

idag har vi varit o tvättat bilen, både ut- och invändigt. så nu är den fin igen :)
vi var även uppe med tuppen imorse, vi skulle lämna in bilen på en verkstad i åshammar klockan 7 i morse.
våran AC har ju gått sönder, men nu är den fixad igen. som tur var så var det bara en packning som hade gått, så det blev inte så dyrt heller, femtonhundra kronor. 

här kommer några bilder ni kan se på, lägger ut några fler sen. orkar inte nu.
ska ställa mig i blöt nu tänkte jag :)
ha det toppen !

     









Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag vet vad du går igenom. Jag har provat själv med att dricka sånt där och de är fan inte lätt. Jag klarade 2 dagar men jag hoppas du är starkare än mig:D Jag tror de fungerar bättre om man börjar med att byta bort något mål inte alla och sedan trappar till att försöka byta bort alla. Men jag håller verkligen tummarna på att du klarar de här Linda:D Känner många som gjort de så de ska inte vara någon större fara tycker jag:D Bara att kämpa på bruden:D

2009-07-20 @ 18:16:58
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0