lördag !


hej hopp :)
igår så åt vi mat hemma i boänge, det blev kyckling, ris o currysås :) jättegott var det :)
sen så for vi hem hit, med mickis o jimmy. vi spelade lite kort, drack någon öl o hade jättetrevligt :)
det blev kväller ganska tidigt igår, runt tolv tror jag. och idag sov jag o markus till elva-halv tolv tror jag.
nu på förmiddagen så har jag städat lite här hemma, dammat av inne på toan o dammsugit.
markus har åkt iväg för att spela lite golf i trebo. vet inte alls när han kommer hem.
jag ska snart ta o ställa mig i blöt, sen göra mig iordning för dagen.

vet inte alls vad som händer ikväll, mer än att jag är sugen på att festa till det lite.
det visar sig lite senare om hur och vad det blir :)

mitt liv som icke rökare går faktiskt förvånansvärt bra.
rökte ingenting på hela dagen igår, men sen igår kväll när jag drack öl så tog jag sex st bloss.
jag ska ju inte lägga av riktigt helt, utan jag kommer att tillåta mig själv att feströka.
men jag ska aldrig mer röka såsom jag har gjort. nejnej !
så jag är faktiskt rätt stolt över mig själv :) tuggar varken nicotintuggummin eller ha nicotinplåster.
utan jag la av helt tvärt bara. så med tanke på det så går det ju faktiskt bra :)

nej, nu ska jag som sagt springa genom duschen !
ha en kanonlördag med er !

      


Kommentarer
Postat av: Kusin

Nu har jag kommit på vem markus är lik! Josh Groban!!!!!

Gå in på youtube och sök på Josh groban - you raise me up och kolla likheterna!

HALLELULJAH!!

puss på er!

2009-07-11 @ 21:23:10
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0