jag kommer att ..

fortsätta blogga.
men det hädanefter blir det med lösenordsskydd.
så ni som vill ha lösen för att kunna fortsätta läsa får skicka ett mail till; [email protected] och hoppas på att ni får ett. på så sätt är jag mer uppdaterad om vilka det är som läser och hur mycket jag kan dela med mig av.

anledningen till varför det har blivit såhär är för att folk som inte ens känner mig har fått reda på en sak som dem inte har med att göra. jag har berättat en sak för vissa personer som jag vill att dem ska veta om, och bett om att dem inte ska prata om det.

jag tycker inte att det är okej att ni som vet om det pratar om det med era vänner som för den delen är mina vänner också, för nu har det blivit så att det är många som inte ens känner mig som vet om det.
och sen om ni vet att jag har berättat det för en annan av våra gemensamma vänner så ger det er inte heller rätt till att prata om det med denna personen i fråga.
säger man att man ska hålla tyst om en sak så gör man det.  då pratar man inte om det med någon, inte ens med någon av våra gemensamma bästa vänner.
är det någonting ni undrar över så är det mig som ni ska prata med o fråga. för är det från någon ni får rätt svar så är det från mig eftersom det är mig det berör.

sen att jag har skrivit i gåtor och ni säger att det är ganska uppenbart vad som skall hända så finns det inte en chans till att dem som inte ens känner mig eller vet någonting om detta skulle kunna ana vad det är.
ni som har vetat om det från tidigare tillfällen att detta har varit något jag skulle vilja göra, för er har det såklart varit uppenbart. och om jag inte hade viljat att ni skulle ha veta det, så hade jag inte skrivit såsom jag gjort heller.
men nu, alla som läser detta vänner som ovänner, ni som vet eller inte vet...
prata inte om detta med någon förutom med mig !

så hädanefter väljer jag vilka som ska läsa min blogg och inte.
jag skriver för min egen skull och inte för någon annans.
sen vet jag att det är många som vill följa mig o min blogg, och det ska dem absolut få göra. be om ett lösen !

nu ska jag ha en bra fredagkväll med goa vänner !

Kommentarer
Postat av: läsare

Hej Linda, jag tycker att det är roligt att läsa din blogg men jag kan tycka att du själv lämnar ut dig alldeles för mycket ibland. Vad du ska göra vet jag inte men jag kan tycka att du om du vill hålla saker hemliga så ska du inte säga det till någon för hur det än är så kommer det alltid fram till slut. Samtidigt tycker jag att du ska stå för det du ska göra och inte hymla om det utan gå ut med det i stället (vad det nu än är) eftersom du lämnar redan ut så mycket om dig själv. Då blir det aldrig nå snack utan då vet folk och då blir det inget prat. Ha det gott och lycka till med det du ska göra. =)

2009-07-31 @ 18:28:48
Postat av: lindis

hej på dig vem du nu än är !

det där med att lämna ut mycket om mig själv kan jag inte alls hålla med om. jag skriver sällan privat om mig själv, det har jag gjort nu pga av att jag har en del vänner som inte bor i samma stad samt vänner som man sällan träffar, men som endå står en nära, dem håller sig uppdaterad av just bloggen.

det jag ska göra står jag för till 100%, annars skulle jag inte göra det eftersom det är något jag valt själv. däremot vill jag inte att alla ska veta förrän jag vet resultatet av det hela !

när allt är klart kan hela världen få veta vad det är, men just nu är det känsligt.

hoppas du förstår vad jag vill få fram, jag tycker det är självklart att man ska kunna säga saker till sina bästa vänner och veta att det stannar där.

tack så mycket för ditt lycka till, det kan behövas :)vill du kommentera hädanefter så behöver du inte vara anonym, du kan stå för dina åsikter också :)

2009-07-31 @ 19:43:25
URL: http://lindalofgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Linda.

Jag brukar läsa din blogg i bland när jag får tid. Jag tycker du skriver bra och det är ärligt och roligt att läsa. Jag fortsätter gärna läsa om jag får :) Ha det så bra. Kram/Malin (Lenas dotter).

2009-07-31 @ 21:02:03
Postat av: lindis

hej malin :) absolut ska du få ett lösen :) jag återkommer till dig via mail när jag tagit upp bloggandet igen.

ska ta en liten paus nu bara :)

tack för dina fina ord :)

sköt om dig ! kramis !

2009-08-01 @ 01:02:47
URL: http://lindalofgren.blogg.se/
Postat av: jag

du vet att jag vill ha ett lösen :)

orkar inte gå in på min hotmail. är överproppat där :)

visst är jag väl för ducktig med det här med pluggandet?! :) helt otroligt :)

puss gumman

2009-08-01 @ 22:20:23
URL: http://trillskan.blogg.se/
Postat av: tina

heeej gumman!!!Förstår vad du menar.. vissa saker vill man att det ska stanna mellan sina vänner.. jag vill gärna fortsätta följa dig och ditt beslut i detta!!!=)... hoppas vi kan ses snart.. sköt om dig och hälsa marcus... kraaaam tina

2009-08-01 @ 23:39:23
URL: http://tinizenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0