fredag !

jag ska snart åka hem till boänge igen. vi ska ut till stugan ikväll, efter att mamma o pappa har varit på fyrtioårs fest !
ikväll ska marie med också, lillasyster.
så då slipper jag sova ensam i lillstugan..första natten sov jag själv där med molly, andra dagen så kom jimmy o mickis ut till stugan, så då sov jag med dem. men igår kväll sov jag helt själv, utan molly också. det var faktiskt lite läskigt.
men ikväll sover jag o marie där tillsammans :)

marie o jag ska äta thaimat idag tror jag också, skulle få pengar av mamma o pappa eftersom dem är borta :)
gulligt, min mamma o pappa är bäst :)

ska åka till rusta idag också o köpa nå hängare så vi kan få upp hängmattan där ute också, så himla skönt att ligga i den :) förra året så gick ena hängaren sönder när jimmy gungade, så han for nästa i backen :) hahah !

ska vara hemma i boänge klockan 5, så ska packa ihop det sista nu.

längtar så himla mycket efter markus också..men han kommer hem antingen imorgon eller på söndag.
guuud vad jag ska pussa på honom då ! min godisgubbe :)

kommer bli mer bloggande från min sida från o med nästa vecka, för då kommer jag nog inte att vara ute i stugan tror jag !

ha det så bra så hörs vi !
kramis !



jag o molly, när hon var en liten bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0