fredag - kväll


klockan tickar på och snart är även denna dag slut.
för mig kvittar det helt o hållet om dagarna bara rusar förbi. det enda jag vill är att dessa två veckor med endast dryck som intag skall ta slut. att jag ska få börja om från början, på ny kula liksom.
jag tror att det kommer bli som att ja, kanske lära sig cykla igen. allt är nytt o jag kommer säkerligen misslyckas ett X antal gånger med det jag ska göra. men det är sådant som hör till. sådant som kanske måste hända för att jag ska kunna lära mig att göra rätt därefter.
aja, idag är iallafall en bättre dag än igår.
igår var jag helt knäckt..jag tror jag gick in i väggen. mådde psyksiskt dåligt. men idag är det bättre, som tur är.
sen kommer jag säkert bli knäckt flera gånger på denna resan, men det hör till.
för min del är det bara att acceptera och inte vika av..
så hård som jag är på mig själv nu har jag aldrig varit.
rökfri är jag också, sen en hel del dagar tillbaka :)
jag är stolt över att jag lyckas !
jag är så jäkla bra !

vi ska åka till boänge nu.
umgås lite med familjen o prata o spela lite kort kanske, eller något annat sällskapsspel.
vilket som blir toppen :)

hade kanon hörrni så hörs vi imorgon !

Kommentarer
Postat av: carolina

besök gärna min blogg =)

2009-07-26 @ 14:14:30
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0