fredag ! jiho !


hej på er :) eller godmorgon :)
markus ringde o väckte mig vid kvart i tio, och det var inte så uppskattat. men rätt bra ändå, för då kom jag ju upp i skaplig tid :)
idag jobbar markus sista dagen, sen så går han på semester i tre veckor :) och gud så skönt det ska bli :)
fast på tisdag åker han till fjällen och blir borta resten av den veckan..dem ska ju fjällvandra. det ska bli tråkigt !

än så länge har jag inte rökt iallafall :) fast klockan är ju bara kvart i 11..men det känns faktiskt bra.
jag tror jag grejar det här :) jag måste klara det !

imorgon så ska vi först på fyrtioårsfest o sedan lite senare på dagen så ska vi på femtioårsfest :) så imorgon är det full rulle hela dagen :) det ska bli roligt.

nu ska jag åka hem till mamma o pappa, jag har en del papper som mamma ska få kiki på :)

ha det toppen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0