fiiisk !


markus kom hem nyss, han har ju varit o fiskat. faktiskt så har han fått en fiiiin regnbåge :) en ädelfisk med andra ord :)
synd bara att inte jag kommer få smaka på den..tror inte han orkar vänta 2 månader till dess.

jag o marie åkte iallafall till jeanette idag och busade med malin o oskar :)
dem är så himla härliga att se o lyssna på.
deras ordspråk och hur dem rättar varandra :) haha !
rikrigt roligt hade vi iallafall. och jag ska nog åka dit nån dag till denna vecka.
skulle vara roligt att ta med dem på någon lite utflykt, åka o leka någonstans.
om ni har något bra förslag så skriv gärna det :)

jag var även hem till svärmor o svärfar o hälsade på idag.
har inte träffat dem på länge nu, eftersom dem varit i deras stuga i fjällen en lång tid.
så det var roligt att träffa dem o lilla walle (hunden) såklart :)

på torsdag åker vi med elisabet o risto (svärföräldrarna) till varberg.
risto ska köpa ny bil, en riktigt fräsch bil :)
vi ska följa med, också ska vi bo på hotell och besöka ullared.
det är inte riktigt bestämt, men det blir ju lite långt att åka 56 mil dit o sen 56 mil hem.
så det blir nog övernattning på något ställe.
det kommer bli mys, och jag hoppas vi åker till ullared.
gud vad jag ska handla grejer hem då :) wiho ! byta ut gammalt mot nytt :)

ojdå, blev lite trams i detta inlägg nu..
ska iallafall krypa ner nu.
imorgon är en ny dag.

gonatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0