torsdag !


god morgon !
har varit vaken ett tag nu, och ska alldeles strax springa genom duschen.
idag ska jag åka in till gävle o hälsa på inne på jobbet.
det ska bli roligt ! har inte sett någon av dem där inne sedan i juni.

så nu ska jag duscha, äta mellanmål, göra mig iordning o sedan åka o hämta marie. hon ska också med, fast hon ska upp på söder o fixa sina ögonbryn o fögonfransar, vaxning o färgning.
marie, mamma o pappa åker ju till egypten på söndag med moster, broster o kusin sebastian.
och jimmy, hans tjej mickis är i turkiet nu med min kusin robin o hans tjej louise :)
alla är ute o reser tycker jag :)

jag o markus ska åka vi också, sen emot hösten vintern någon gång :)
som jag längtar !

nu lär jag ställa mig i blöt, vi hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0