torsdag !


dagarna flyger förbi, helt sjukt.
det blir inte så mycket annat gjort än att jobba :) men det är bara roligt, så jag klagar inte.

var förbi hemma hos fia o peter idag o hälsade på en sväng.
har inte träffat dem på länge så jag kände att det var dags för det.
dock blev det en ganska snabb visit för markus var på träning o jag skulle fixa mat tills han kom hem.
men det var trevligt, och förhoppningsvis så ska vi gå på bio imorgon.
om nya beckfilmen visas imorgon vill säga. jeg håper det ;)

eftersom att jag delar rum nu med 2 nörske gutter på jobbet så blir det en hel del norska som snakkes hela dagarna :)
kommer sluta med att jag glömmer bort svenskan :) haha, ne riktigt så är det inte.
men jag ringer till norge o pratar dagar i ända, samtidigt som det blir mer eller mindre en släng av svensk/norska som pratas i vårt rum hela tiden :) plus att jag skriver på norska också. hihi !

nu är det dags för mig att gå o sova :)
ska snappa upp det här bloggandet igen nu snart..har kommit av mig lite. men det behövdes eftersom jag lär prioritera mig själv nu.

men vi hörs kanske imorgon !

ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0