söndag !


då var det söndag igen ! gud vad fort dagarna går.
jag kom hem från sjukhuset i torsdags, men det känns fasen som om det var igår.
snart är det en hel vecka sedan jag opererades.
idag tog jag bort operationsplåsterna och satte dit nya. tyckte såren skulle få lite luft :)
egentligen behöver jag inte ha något för nu, men jag vill nog hellre det så jag inte fastnar i kläderna o drar upp allt..
det skulle inte vara roligt. uuuh !

igår åkte vi som sagt ut till stugan, vi solade hela dagen o satt o pratade. igår var ju första gången jag träffade mamma o pappa sedan jag opererade mig. så vi hade en hel del att prata om :)
idag åkte vi hem vid lunch, markus hade fotbollsmatch idag klockan 15 och mamma skulle jobba, så därför åkte vi hem tidigt.
men som vanligt så var det helmysigt att vara där ute :) första gången jag var där ute nykter o rökfri :) haha !
känns faktiskt otroligt bra att kunna kalla mig själv för icke rökare. det var bra många år sedan jag sist kunde kalla mig själv för det.

imorgon har jag lite att stå i, ska ringa o boka om en hel del återbesök till sjukhuset.
ska fråga om jag kan få gå till läkare o sådant här hemma istället för i sthlm.
för jag vill inte behöva ta ledigt från jobbet sen en hel dag när det kan röra sig om någon timme om jag kan träffa någon här.
för den 24:e börjar jag jobba igen, och jag längtar så himla mycket till det.
är det någonting jag brinner för så är det mitt jobb, jag tycker det är så jäkla skoj !

nu ska jag gå till norra ip och hämta hem min cykel som markus hade till samlingen idag.
han åkte med mig hem från matchen som spelades i forsbacka o då blev cykeln bortglömd..
han ligger här ochg halvsover i soffan, och jag är supertrött också.
blir tidig kväller idag, hade tänkt umgås med fia o peter..men vi orkar inte. solen tar död på en :) på ett bra sätt :)

imorgon ska jag börja med lite träning, tänkte ta mig en cykeltur :)
hoppas det går bra och att det inte gör ont på magen :) men det ska gå bra, har inte så himla ont nu.

ha det toppen hörrni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0