söndag, god förmiddag :)


hej hörrni !
ville bara säga att jag kommer ta en paus nu kanske en vecka eller så, sen så är jag tillbaka med bloggen igen :)
om det blir med lösenord eller inte har jag inte riktigt bestämt ännu, det får visa sig.
kan hända att jag inte behöver det, och jag hoppas på det.

denna kommentaren fick jag för någon dag sen, håller ni med läsaren eller inte :)

Postat av: läsare

Hej Linda, jag tycker att det är roligt att läsa din blogg men jag kan tycka att du själv lämnar ut dig alldeles för mycket ibland. Vad du ska göra vet jag inte men jag kan tycka att du om du vill hålla saker hemliga så ska du inte säga det till någon för hur det än är så kommer det alltid fram till slut. Samtidigt tycker jag att du ska stå för det du ska göra och inte hymla om det utan gå ut med det i stället (vad det nu än är) eftersom du lämnar redan ut så mycket om dig själv. Då blir det aldrig nå snack utan då vet folk och då blir det inget prat. Ha det gott och lycka till med det du ska göra. =)

Postat av: lindis

hej på dig vem du nu än är !
det där med att lämna ut mycket om mig själv kan jag inte alls hålla med om. jag skriver sällan privat om mig själv, det har jag gjort nu pga av att jag har en del vänner som inte bor i samma stad samt vänner som man sällan träffar, men som endå står en nära, dem håller sig uppdaterad av just bloggen.
det jag ska göra står jag för till 100%, annars skulle jag inte göra det eftersom det är något jag valt själv. däremot vill jag inte att alla ska veta förrän jag vet resultatet av det hela ! att allt har gått riktigt till. 
när allt är klart kan hela världen få veta vad det är, men just nu är det känsligt.
hoppas du förstår vad jag vill få fram, jag tycker det är självklart att man ska kunna säga saker till sina bästa vänner och veta att det stannar där.
tack så mycket för ditt lycka till, det kan behövas :) vill du kommentera hädanefter så behöver du inte vara anonym, du kan stå för dina åsikter också :)

2009-07-31 @ 19:43:25
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

ha det toppen alla goingar !

Kommentarer
Postat av: Madde

När du kommer tillbaka och orkar blogga igen så vill jag jätte gärna ha ett lösenord så jag kan följa med om allt som händer & sker:D Hoppas det fortfarande går bra med drinkarna och att livet leker på:D Många kramar:D

2009-08-03 @ 17:44:31
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/
Postat av: jag

haha, du lämnar inte alls ut mkt om dej själv! den som skrivit har fel fel fel. det du skriver om är om din vardag och om vad du, din familj och dina vänner gör, vad du tycker och tänker. absolut aldrig läst någonting som om du öppnat dej själv. nej, det är fel :) jag gillar din blogg, därför att du berättar om dina dagar. och jag som är långt ifrån dej uppskattar verkligen att du skriver! och jag vet att du är inte så dum att du öppnar upp ditt hjärta i bloggen. love to you end your blog

2009-08-03 @ 23:13:55
URL: http://trillskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Linda, kul att du vill fortsätta blogga. Håller med den som skrev kommentaren till viss del. Om man bloggar får man räkna med att alla kan läsa bloggen och dra sina egna slutsatser på vad man skriver. Det är ganska lätt att förstå att det du ska göra är något kroppsligt eftersom du skriver att du måste prata med försäkringskassan m m. Men vad du ska göra vet inte jag heller. Men hur som helst, kul att du fortsätter. Lycka till.

2009-08-04 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0