måndag !

imorse gick jag i vanlig ordning upp klockan halv åtta. tog mina tabletter och väntade på att klockan skulle slå åtta.
vid åtta blev det frukost och sedan vid nio gav jag mig ut på en cykeltur som jag tänkte skulle bli lång o härlig.
men då börjar det regna..haha ! såklart. hade ingen lust att cykla i regnet så jag cyklade hemåt igen.

satte mig vid min almanacka för att se vad som stod på schemat idag..skulle ju ringa o boka tider på hälsocentralen till den 18:e, för då skall agraffaren tas bort.
sen den 7:e september ska jag också dit för att ta blodprover inför mina återbesök den 14:e september.
mycket att hålla reda på nu..men ska försöka få återbesöken antingen via telefon eller i gävle på kirurgmottagningen där.
det skulle som sagt bli mycket lättare eftersom jag jobbar i gävle. vill inte behöva ta ledigt från jobbet.
har fixat de två förstnämnda, och ska ringa till ersta senare.

nu är klockan tio, så jag sitter o dricker blåbärssoppa. riktigt gott är det :)
nuförtiden så är jag mätt hela tiden, aldrig behöver jag känna någon hunger.
tänk vad bra magen mår..och gud vad bra jag mår :)
helt otroligt, jag måste vara världens lyckligaste just nu !

här följer någon bild från i lördags då vi var ute i stugan;

 



mitt hjärtegull, jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0