måndag !


måndag igen då !
har jobbat idag som vanligt, och det gick riktigt bra idag faktiskt.
jag gjorde 16 intervjuer på norge, och målet är 12. så cred till mig för det :)
får hoppas på att det går lika bra imorgon, för vi lär verkligen ge järnet nu.
är på sluttampen med projektet, skall vara klart vilken dag som helst.
och vi har typ sextio intervjuer kvar att göra.
till råga på det så är en utav gutterna som sitter på norge sjuk också, vilket innebär att vi är en man kort.
men förhoppningsvis är han tillbaka imorgon så vi kan spurta på då :)

igår var det söndag, vi spenderade dagen en liten stund hemma hos markus föräldrar.
senare på dagen hade markus fotbotbollsmatch i järbo, och den var jag givetvis o kollade på. (ska inte nämna att dem förlorade) haha :)
min mamma har ju fyllt år också, så efter matchen åkte vi hem till boänge där det bjöds på ett litet försenat kalas med diverse gottigheter :) dock inget götta för min del :)
ska jag vara ärlig så känner jag heller inget sug efter alla godsaker som jag stöter på dagligen.
andra som då äter godis, chips o bakverk alltså..
allt flyter på i den anda som det skall, hoppas jag :)

måste också ta tag i en hel del saker nu..
avboka några återbesök o ringa till kirurgen i gävle o boka tid där istället.
mycket som skall göras, lär försöka fixa det snart.
nästa vecka ska jag ju iväg o ta blodprover för att se så alla mina värden är okej, vilket jag hoppas dem är såklart, och sen är det meningen att återbesöket skall äga rum den 14.e. alltså inte nästa vecka men nästa ändå.
imorgon lär jag fixa allt ! det är fasen brådis.

just förtillfället så tittar jag på tv, sverige-england. damerna som spelar !
står 1-1, och det ser ganska hyfsat ut.

nu ska jag fortsätta se på fotbollen !
ha en fin kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0