lördag, en grå sådan.


igår natt vid halv 2 ringde mamma mig o frågade om hon kunde skjutsa hit molly. (hunden).
dem skulle ju åka till arlanda klockan 2, och jimmy skulle vara hemma till dess..för han var ute på fest igår.
men jimmy hade inte kommit hem, och mamma ringde till hans en kompis som sa att jimmy var avsupen, dem försökte även väcka honom, men utan resultat.
jag gick upp då vid halv 2 o ringde till jimmy ungefär 3 gånger. dem första två gångerna så gick det inte ens signaler.
sen tredje gången så svarade han, och han var hur lugn som helst. och han hade inte varit avsupen.
och jag tror faktiskt på honom, för han lät inte ens full...
hur som helst så kom molly hit o sov här :) hon har legat o gosat med markus hela natten !

så imorse var jag ute o gick med hennr runt 9, och vi var väl tillbaka runt halv tio.
idag ska jag o molly gå o se på markus match som är klockan 15 på norra :)
sen efter det så ska vi till jugasvägen o äta mat, eller jaa..markus ska äta där :) jag ska fixa ihop mitt eget :)
ikväll flyttar vi hem till boänge, och där ska vi bo hela veckan :)

nu ska jag duscha, ha en bra dag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0