lördag !

då var det lördag mina vänner !
jag började dagen med att gå upp runt tio över åtta, åt en youghurt o satt vid datorn en stund.
efter det så tog jag mig ut på en promenad. gick förbi hemma hos morfar.
klockan var ju bara tio så han låg o sov när jag ringde, men pallrade sig upp sen eftersom jag skulle komma förbi.
så jag har nästan nyss kommit hem därifrån, och nu är klockan snart två.
blev där ganska länge, men å andra sidan var det ett tag sedan jag träffade honom också.
så det var bara roligt att vara där.
fick lite goda råd om vissa saker osv :) konstigt nog utav honom liksom :)
traskade hemåt därifrån vid ett tiden ungefär..har slarvat med mat nu idag och jag känner att kroppen strejkar när den inte får det den behöver.
åt ju bara en liten yoggi innan jag gick, och har inte ätit mer än det på hela dagen. riktigt slarvigt, så det ska inte hända igen.
nu sitter jag o ska äta lite tacosrester från igår. ska försöka få i mig lite mer än igår.
jag tror faktiskt att jag äter på tok för lite mat. borde kunna få i mig mer än det lilla jag petar i mig.
så det ska jag försöka jobba lite på. men jag är ju så himla rädd för att äta för mycket så jag blir dålig.
och vad man har hört av andra så verkar det vara något som man inte vill gå igenom..
illamående, kräkningar, kallsvettas o bli yr..känns som om jag klarar mig utan det. så peppar peppar ta i trä så har jag ännu inte fått någon dumping. men den dagen kommer väl den också..antar jag.
nu har vågen passerat minus tio kilo iallafall :)
och det känns toppen ! superbra !

markus är och jobbar men han kommer nog snart tror jag.
har inte en blekaste aning om vad som händer idag.
hoppas på något roligt iallafall.

igår gick jag o la mig tidigt..hade så sjukt ont i huvudet !
måste vara pga av arbetsveckan, ganska hög ljudnivå och jag har nog inte vant mig vid det riktigt än.
men det kommer :)

ska äta lite nu.
ha det kalas !

 


Kommentarer
Postat av: Ella

Hej!



Tack för din fina kommentar i min blogg. När opererades du? Jag har inte hunnit läsa igenom din blogg ännu, men ska göra det alldeles strax. =)



Är det okej om jag länkar till din blogg från min blogg på Aftonbladet?



Hälsningar Ella

2009-08-29 @ 17:10:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/tjockisbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0