fredag !


idag har jag slitit hårt på jobbet.
kände att det var dags för lite bonus idag. mycket riktigt så blev fallet så :) och även två biobiljetter :)
men jag är sååå trött i och har ont i huvudet så jag skulle nästan kunna gå o lägga mig.
det blev en hårdstart på min första arbetsdag  i måndags sedan sjukskrivningen samt från semester som började den 19 juni.

idag blev jag o de tre andra coacherna utbjudna på lunch.
vi skulle ha möte idag vid halv 4 egentligen, men då blev vi bjudna på lunch o hade möte över lunchen istället.
jag beställade en kycklingplanka..fick inte i mig så mycket.
mosen var rätt stark o kycklingen var dränkt i beasås..så jag åt liiiiiiite kyckling o lite mos sen kände jag mig nöjd.
så mina mates fick äta från min tallrik sen :) haha :) jag är inte så dyr i drift längre om man säger så.

har nyss ätit mat. gjorde iordning tacos.
jag fick i mig ett halv hårt skal..så sjukt att man kan bli mätt på så lite.
och det där halva skalet tog mig ungefär ca tjugofem minuter att äta.

nu ska jag ta en huvudvärkstablett sen ska jag joina soffan o markus.
ha det kalas.



Kommentarer
Postat av: Ella

Oj jag såg att du tog bort min kommentar. Polletten trillade inte ner direkt vem du är. Men nu kom jag på att vi har mailats ju. :)

2009-08-29 @ 17:25:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/tjockisbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0