torsdag !

idag har jag gjort en massa vuxen göra !
jag har städat o tvättat, samt diskat efter maten..men det gör jag ju varje dag, så det är inget ovanligt :)
men markus hade en himla tur han..
vi skulle hjälpas åt att damma o greja idag..men då får han besök av robin (som är hemma från umeå) så han kommer undan städningen.
när tvättiden väl var kommer så får han ett telefonsamtal från en jobbarkompis som behöver hjälp med en säng som ska flyttas till promenaden 22...snacka om tur !
jag fick göra allt, men nu är det klart iallafall och skönt är det !
jimmy o mickis kom även förbi en sväng, och även det var trevligt :)

nu ska jag se lite på grannfejden innan jag slår igen dem två blå !

ni får också en härlig bild från fjällen..värsta reklambilden faktiskt :)
det är henke i bakgrunden på skidor, om ni undrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0