tisdag ..

har jobbat idag, dagen har gått riktigt segt.
har bytt projekt 3 gånger..vilken gör att man inte kommer in i något tempo.
men sådana dagar blir det ibland också.
går ju inte att ringa till norge nu, alla som jobbar där har ju påskferie ! går knappt att få tag i någon.
sen så får man hoppa in på ett projekt tillfälligt i 2 timmar för att sedan få utbildning på ett annat.
blev mycket hit o dit idag, men imorgon blir det nog bara det projektet som jag fick utbildning på.

jag har sett fram emot morgondagen så mycket, jag har sett fram emot påsken uppe i fjällen så himla mycket.
så kommer det två stycken som bara förstör o förstör. nu har jag ingen lust alls att åka.
jag blir så jäkla förbannad, det är den där jäkla bitterfittan (ursäkta ordvalet) som aldrig kan lyssna.
är det några jag avskyr här i världen så är det dessa två.
skulle vilja skriva sååå otroligt mycket, men det är alldeles för elakt. känner att det är så himla mycket som vill ur mig.
men jag kan inte skriva det här.
men ni mina närmaste vänner vet nog vilka jag syftar på.

aja, jag lär nog åka till fjälls ändå. men jag ska då inte umgås med dem..jag kan inte ens titta på dem utan att det brinner i huvudet på mig.
tack gud för att jag inte är ensam om att tycka så. det bevisar ju faktiskt att det inte är mig det är fel på.
men skulle det komma ett så mycket som ett enda olämpligt ord så tror jag faktiskt att  jag inte kan hålla tyst.
det återstår att se..
men denna fjällenresa som jag sett fram emot så mycket är ingenting nu mer känns det som.
vi hade planerat detta så himla långt innan dem ens bestämt om dem skulle med eller inte.
dönick 1 och dönick 2 ! blä för er !

nu ska jag inte skriva nå mer tråkigheter..men jag kan egentligen inte låta bli.
ska väl börja packa lite nu.
hoppas ni får en himla glad påsk iallafall..

jag är så himla arg nu så jag skulle kunna börja gråta !
jävla fuck face !

om jag får låna lillasysters mobila bredband så kan jag uppdatera er lite med hur det är osv.
annars så hörs vi igen nästa vecka, åker hem antingen på söndag el. måndag.

sköt om er och ha det så bra !
var snälla o lyssna på varandra !

big hug !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0