tisdag !

förlåt för dålig uppdatering, antar att jag halkar in i gamla mönster igen.
ska försöka bättra mig på att uppdatera, allra mest för er goa vänner som inte bor i staden längre :)

idag är det tisdag, och det är kortvecka denna vecka.
så jäklans skönt, plus i kanten också till att vi slutar 12 på torsdag.
längtar till det !
vad som händer på sista april är oklart. har inte en blekaste aning.
men mamma o pappa vill att vi kommer till dem o grillar o har det trevligt :)
så chansen att vi åker dit är faktiskt väldigt stor !

min mamma gjorde mig en jättetjänst idag. hon är världens bästa mamma, och jag älskar henne så mycket.
det känns som att det kommer att vända nu..
så mycket som det kommer bli slut på..
nog för att jag inte ska ställa in skorna ännu, men det verkar lovande, och jag hoppas så innerligt !

nu ska jag o markus ta oss en varsin glasspinne :)
köpte gb:s familjepaket idag med 5 olika sorter tror jag. 74kt o 4 glassar av varje sort, om jag inte minns fel.

ha det kanon !

det enda som kan stoppa mig nu är 18.e maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0