tisdag !

imorse var det jobbigt att kliva upp, trots det att vi somnade innan tio.
men jobbet kallade och upp var man tvungen att gå.
onsdag imorgon, det känns kanonbra.
jag vill ha helg o fint väder, samt dricka någon öl som är så himlans god när det är varmt ute !
guud så sprallig man blir ! jag älskar det !

idag efter jobbet så gjorde vi iordning mat. det blev chili con carne ! var länge sedan vi åt det , så det var gott.
efter det så diskade jag o greja, sen åkte vi upp till jugasvägen och bytte till sommardäck samt tvättade bilen !
så nu är pärlan fin igen :) undrar hur länge det håller i sig..hmm.
men måste tvätta bilen i helgen igen eftersom vi inte hade nå avfettningsmedel att ha på idag.
blev inte riktigt gjort, lacken är inte slät såsom den ska vara.
och sådant hörrni måste man hålla efter, annars så blir det inte roligt !

nu blir det lite tv, sen så väntar sängen !
kramis !

Kommentarer
Postat av: mathilda

Tack så jätte mycket! :)

Ja jag har en systemkamera sony A100,

så det blir ju hyffsade bilder iallfall :)

2009-04-14 @ 20:39:50
URL: http://mathildapet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin blogg du har!

Besök gärna min också!

Och en komentar sitter aldrig fel?

Kram på dig.

2009-04-15 @ 16:38:43
URL: http://sofiajohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0