söndag !

helgen går mot sitt slut..imorgon är det en ny jobbdag igen !
jag tror att jag håller på att bli sjuk. är lite förkyld och är riktigt klen, ont i halsen också.
får se hur det blir..hoppas jag klarar mig ! peppa peppa !

i fredags så kom fia, peter, robin, petter, robin o lousie hit.
vi hade trevlig, drack lite götta och såg på talang.
tror vi gjorde kväller runt 1 eller något.
sen igår så åkte vi hem till mamma o pappa och hjälpte dem med veden som dem behöver få uppkapat.
som tack för hjälpen så åt vi mat med dem, grillat. kanongott ! tack så mycket :)
vi blev även kvar där hela kvällen, och när klockan slog halv 3 så ringde vi taxi som tog oss till dalagatan.
efter lite mys o pys så somnade vi gott och vaknade idag vid 13.
hade jättetrevligt hemma hos mamma o pappa, tittade på robinsson först, sen så spelade vi kort in på småtimmarna.
tiden gick så jäkla snabbt, så vi blev nästan chockade när vi såg att klockan var halv 3 :) haha !
idag har vi varit uppe på jugasvägen, var kalas där idag för henkan !
mycket gott fika o sjukt god kladdkaka bjöds det på :) elisabet hon kan hon !

nu är markus på fotbollsmatch, och jag har alldeles nyss varit på ica maxi o handlat.
idag blir det tacos, som jag har längtat efter det !
ska göra iordning det till klockan 8 då markus kommer hem från matchen :)

hoppas ni haft en bra helg !
vi hörs i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0