sjukis tisdag ..

det blev inge jobb för mig idag.
är sjuk o kämpar med en hals som gör väldigt ont o fryser o svettas om vart annat.
blir hemma imorgon också. sen hoppas jag att jag känner mig piggare på torsdag.
tiden får som vanligt utvisa det.

har legat i soffan hela dagen o sovit till o från.
kollat på tv o läst en del bloggar osv.
helt ärligt så har det bara varit en massa skit på tvn. som vanligt.

markus ligger i soffan han nu också, hostar o har sig lite han med.
står väl inte på förren han också blir sjuk.

nu ska jag bädda ner mig igen..men nu får jag iallafall ligga bredvid världens bästa älskling.
skönt tycker jag, för då kan han tycka lite synd om mig.
kanske han till o med kan kittla mig lite på ryggen :)

vi hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0