onsdag !

nu sitter jag i soffan, markus kom hem för ett litet tag sedan.
han har varit på träning. och jag var hem till boänge en sväng o prata lite strunt med mamma :)
tänk att det finns då människor som aldrig slutar att förvåna en.

idag gjorde jag pastasallad med kyckling. hur gott som helst !
så fort det blir lite pasta o annat i salladen så blir det ju mer mat.
imorgon tror jag vi ska äta korvstroganoff eller pasta med bacon o någon sås.
det visar sig..

tänkte skriva en rolig sak som jag fick på mobilen idag..
ni måste läsa noga :)

Vis Sted Uat Tb Rist påse Xgerl Äsos Kri Vs Vår lghe Ter..

om ni tar den så får ni gärna kommentera :)
det är en fråga, men mitt frågetecken fungerar inte pga att jag spillt öl över den sidan av tangenterna för ett bra tag sedan, så nollan, frågetecknet samt apostrof tangenterna fungerar icke. vilket innebär att varje gång jag ska skriva en nolla, som när man loggar in på internetbanken så måste jag alltid kopiera en nolla först. sjukt drygt !
och när man inte skriver ett frågetecken efter en fråga så tror ju folk att man inte kan skriva. jag hatar det !
men det finns inte så mycket att göra åt det. bara att gilla läget :)

nu ska vi snart krypa ner, blir nog till att se på efterlyst skulle jag tro.
imorgon väntar en ny dag då jag ska fortsätta ringa till vårt kära grannland norge :)

kramis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0