lördag !

idag tog jag o markus oss en riktigt välbehövlig sovmorgon :)
mamma ringde o väckte oss vid halv 11.
då gick vi upp o åt frukost.
nu tittar markus på fomel 1 kvalet. sen nu snart ska vi åka till boänge, markus ska hjälpa mamma o pappa med deras inglasning av altanen.

igår var vi hos fia o peter o såg på talang :)
vi hade trevligt o jag tror både jag o fia fick prata av oss lite med allt som pågår o händer runt i kring oss.
det var skönt att få prata av sig lite.

idag har markus fotbollsmatch sen så har dem lagfest.
jag ska umgås med tildis idag, samt hanna o emelie tror jag det var :)
det ser jag fram emot, för det var år sedan jag såg tildan sist, känns det som iallafall !
så kvällen kan få komma redan nu tycker jag :)

och vilket kanon väder vi har idag, vi har basut ute på våran balkong eftersom den är inglasad.
så det kokar här vid soffan eftersom den står vi fönstren ut mot balkongen.
men jag ska inte klaga, för gud så glad o sprallig man blir av lite vårväder !

aja, nu ska vi börja röra på oss, kvalet slutar nu 12.

ha en toppen lördag vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0