äntligen fredag !

fredagar är alltid efterlängtade, eller iallafall helgen.
men alltid är man så trött på fredagar. skulle kunna gå o lägga mig nu faktiskt..
det ska jag inte göra, för ikväll får vi lite främmande :)
fia, peter o robin kommer hit o umgås lite ikväll ! kanontrevligt !
blir väl lite vin för min del skulle jag tro :)
somnar man gott sen ikväll, och imorgon ska jag sova ut..iallafall försöka.
men vaknar väl förmodligen tidigt, som alltid på helgerna när man får sova ut.

jobbet har gått bra idag, dock inte lika bra som igår då jag gjorde 6 stycken över mål. idag blev det 3 över.
det duger ju det också faktiskt ! norrmännen är inte lika lätta att få i tag på fredagar, då dem oftast går hem runt lunch på fredagar.
på måndag blir vi nog klara med projektet också, så får vi se vad för roligt som väntas då :)
jag älskar ju att ringa till norge, för jag tycker så himla mycket om deras språk.
nu kan man ju nästan säga att jag är tvåspråkig, hmm..ja nästan iallafall :)
skriva på norska kan jag också göra ! duktiga jag !

ikväll blir det thaimat, stekt ris med kyckling. fast jag ska bara äta stekt ris med ägg.
tycker inte om kyckligen från thips thaimat..så stora o sega bitar.

hoppas ni får en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0