röd måndag, hemma från funäs.

då var det redan annandag påsk, vilket innebär ledighet.
vi packade o gjorde oss klara tidigt i morse, så vi kom iväg vid tio tiden.
var hemma vid tre ungefär, usch vilken trafik det var på vägarna.
massor av bilar med släp som bildar köer, långa köer.
aja, vi tog oss förbi dem och hem kom vi också.
har haft det otroligt bra uppe i fjällen, vi hade riktigt kanonväder i lördags.
då sattt jag o mia ute hela dagen, så nu är man brun o fin i ansiktet :) det känns kanon !
så fort man får lite färg i ansiktet så ser man mycket piggare ut.

är faktiskt fortfarande öm i pannan efter äggknäckningen också.
typiskt.

imorgon är det jobb som gäller igen ! kortvecka blir det också.
kan inte bli bättre :)
i helgen blir det nog lite partaj med robin som är hemma från umeå denna veckan :)
markus är just nu med robin o kollar på deras fotbollsmatch som spelas på jernvallen, tror jag.

kommer att slänga upp någon bild sen också från fjällen så fort jag lagt in dem på datorn.
tyvärr blir det inte idag, är för trött för det !
kanske imorgon...fast imorgon tror jag vi ska tvätta bilen o sätta på sommardäcken !
det ska bli grymt skönt ! bilen blir en helt annan bil med sommardäck o snygga fälgar !

nu ska jag se på lite tv !
ha det kanon !

" det känns skönt att ha lättat lite på hjärtat "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0